Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів".

Терміни повернення і обміну

Повернення і обмін товарів можливе впродовж 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Стаття 9. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі

Обмін товару належної якості здійснюється:

  1)Якщо він не використовувався;

  2)Якщо збережений його товарний вид;

  3)Споживчі властивості, пломби, ярлики;

  4)Розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Товарний вид: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним з чинників визначення товарного виду. Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутніми потертості і подряпини на виробі.

Умови обміну/повернення товару неналежного якостей Стаття 8. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" :

У разі виявлення упродовж встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, в порядку і в терміни, встановлені законодавством, має право вимагати :

пропорційного зменшення ціни;

безвідплатного усунення недоліків товару в розумний термін;

відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник(підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першої цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь в перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

Товари за акційною ціною поверненню і обміну не підлягають(окрім випадків фабричного браку).